• 0

Секрети оформлення вітрин магазинів: одягу, дитячих, продуктових, ювелірних

Креативне і яскраве оформлення вітрин магазинів – одягу, ювелірних та інших

Дизайн вітрин магазинів: секрети оформлення market-place

На сьогоднішній день фасади і вітрини стали окрасою вулиць. Елементи дизайну настільки різноманітні, що іноді створюють цілі сюжетні серії, таким чином сприяючи залученню уваги перехожих.

Вітрина – це особа і реклама, які дозволяють виділити market-place, дають людині поштовх для покупки. Грамотно продуманий дизайн вітрини магазину одягу, дитячого, квіткового, продуктового створює перше емоційне враження і допомагає перетворити перехожих в відвідувачів, а згодом – в постійних покупців. Дозволяє ознайомитися з ціновими пропозиціями, новими колекціями, акціями.

виды дизайна витрин магазинов

Використання вітрини, як рекламний майданчик, – це вигідне вкладення в бізнес. Така реклама найкращим чином підносить інформацію про послуги, сезонних розпродажах, знижки. Вона може бути декількох видів:

  • товарна – представляє і описує товар, новинки, родзинки асортименту;
  • сюжетна – фото композиції наочно демонструють спрямованість діяльності закладу;
  • інформаційна – створюється спеціально на час проведення акцій, дії знижок, розпродажі.

До розробки дизайн-проекту майбутньої експозиції варто підходити педантично, використовуючи комплекс перевірених рішень для різних типів торгових приміщень.

Оформлення вітрин магазинів одягу та косметики – фото оригінальних робіт

Одним з найбільш цікавих вважається оформлення вітрини магазину одягу.Воно може бути двох типів:

  • націлене на створення іміджу і залучення до бренду як можна більшої кількості споживачів. Найчастіше використовуються плівка Оракал і магнітний вініл з додаванням світлового оформлення;
  • орієнтоване на залучення цільової аудиторії до конкретного товару, інформування про знижкових пропозиціях. Широкоформатний фото друк наноситися на плівку або Oracal економ-серії.

Оформлення вітрини магазину косметики має бути зразком фірмового стилю і створювати сприятливу думку про компанії. Для цільової аудиторії – споживачі косметики – це важливо.

Оформлення вітрин продуктових магазинів: ключові особливості

Найбільш поширеним є товарне оформлення вікон продуктових маркетів. На скла, як правило, наносять зображення продуктів. Для цього використовується перфопленка One Way Vision – вона демонструє продуктову картинку, нанесену з зовнішньої сторони, і добре зберігає видимість крізь обклеєні вікна, завдяки маленьким отворів.

Акційні оголошення – процентний рівень знижок на продукти – можна нанести на скло, використавши самоклеющейся плівки.

оформление витрин продуктового магазина

Оформлення вітрини квіткового магазину, ювелірного, дитячого: ефективні рекламні рішення

Оформлення вітрини дитячого магазину, квіткового, ювелірних прикрас в основному орієнтовано на створення сюжетної реклами. Для залучення покупців до торговельного залу з товарами для дітей, можна продумати цілу історію з персонажами з мультфільмів, казок і зобразити її на плакаті, фотопапері, які будуть експонуватися.

Оформлення вітрин магазину квітів повинно підкреслити квіткову красу. Тому дизайн повинен бути не нав’язливим і залишати великий простір вікна відкритим.

Для прикраси ювелірних точок продажів, найчастіше використовуються матеріали – пластик, Оракал, вініл, світлодіодне освітлення. Це допомагає виділити елементи, на які споживач повинен звернути увагу.

Оригінальне оформлення вітрини ювелірного магазину, квіткового, дитячого, одягу, косметики – реалізуйте ідеї з АМС Принт

Дизайнери рекламно-виробничої компанії AMS Print створять дизайн вітрини дитячого магазину, торгового центру, оформлять фасад будівлі, щоб підвищити впізнаваність вашого бренду, привернути увагу споживачів і збільшити кількість продажів. Креативні слогани, нестандартні картинки – все, чого жадають сучасні покупці. І наші фахівці допоможуть втілити ваші ідеї в життя. Ознайомитися з фото наших робіт можна в розділі “Портфоліо”.

Якщо у вас вже є ідеї оформлення вітрин магазину – робіть замовлення, зв’язавшись з нашими менеджерами за контактними телефонами, вказаними на сайті, або за адресою: Київ, вул. Пухівська, 2А. Ви отримаєте професійний підхід і контроль якості на кожному етапі виробництва. Цікавлять питання можна уточнити, скориставшись формою зворотного зв’язку. Десятирічний досвід роботи компанії на ринку – гарантія високої якості і професійного підходу до роботи.

Залишити коментар