• 0

Що таке інтер’єрний друк

5+ переваг і специфіка інтер’єрної друку

Що таке інтер’єрний друк? Сфера використання

Широкоформатний інтер’єрний друк – це виготовлення зображень, які розміщуються у внутрішньому просторі приміщення. На сьогодні привернути увагу споживачів можна тільки за допомогою яскравої, креативної, що запам’ятовується рекламної кампанії. Тому підприємці активно почали відмовлятися від розміщення в приміщенні тільки постерів і афіш, віддавши перевагу більш масштабного сучасного вигляду оформлення. Він може бути як елементом прикраси приміщення, так і бізнес-ідеєю, яка стане візитною карткою фірми для потенційних клієнтів. Головне завдання – якісно інформувати і нагадувати оточуючим про послугу, бренд, товарі.

Что такое интерьерная печать

Широкоформатний друк інтер’єрної реклами широко застосовується для:

  • оформлення торгових точок, вітрин магазинів, виставок, експозицій, презентаційних заходів;
  • виготовлення переносних стендів, світлових коробів, лайтбоксів, реклами на міському транспорті;
  • тематичного декорування інтер’єру.

Основні переваги друку в інтер’єрі

Ми вже розглянули, що таке інтер’єрний друк , перейдемо до її основних переваг. Серед головних достоїнств цього рекламного рішення варто обов’язково назвати:

  1. Картинку високої якості. В оформленні інтер’єру кольору і чіткість зображення в десятки разів перевищують якість графіки зовнішньої реклами.
  2. Чорнило. Вони не мають неприємного запаху, екологічні, не виділяють токсичних речовин, легко наносяться на будь-які поверхні, забезпечують точні переходи, насичену колірну гамму.
  3. Можливість індивідуально підібрати формат, створити форму конструкції.
  4. Довговічність. Зображення не вигорає на світлі, не тьмяніє, не піддається впливу інших факторів.
  5. Можливість створювати фактурність (рельєфність) малюнка.
  6. Величезний вибір матеріалів. Наносити зображення можна на різні носії. Про них ми і поговоримо далі.

преимуществе печати в интерьере

Друк інтер’єрної реклами: різноманітність матеріалів

Залежно від розміщення, терміну служби вибирають ті чи інші матеріали для інтер’єрної друку . Для того, щоб вибрати відповідний вид, докладніше розглянемо їх.

Популярні матеріали для інтер’єрного друку:

  • банерна тканина – використовується для стендів, перегородок, драпіровок, прапорів. Варіант найбільш затребуваний в період тривалої рекламної кампанії. За основу можуть братися тканини Frontlit, Blackout, полотно Backlit;
  • пленка – з цього матеріалу роблять інформаційні таблички, покажчики, стенди, вивіски. Також широко використовується для декорування приміщень, точок продажів;
  • папір – найчастіше використовується для плакатів, постерів, афіш. Основною перевагою є висока інформативність, так як людина дивиться на такого роду рекламу з близької відстані;
  • фотопапір – застосовується для декорування будинків, офісів, магазинів. Достовірно передає всі деталі, відтінки зображення;
  • холст – популярний для виробництва модульних картин. Використовується міцне сировину, нетоксичні пігментні фарби;
  • пластик – матеріал для банерів, плакатів, лайтбоксів. Відрізняється підвищеною міцністю, вогнестійкістю, стійкістю до деформації.

Широкоформатний друк в інтер’єрі: замовляйтев АМС Принт

Якщо вам необхідно створити якісну рекламну продукцію, звертайтеся в рекламно-виробничу компанію AMS Print. Широкоформатний друк в інтер’єрі, оформлення точок продажів, виготовлення конструкцій – все це ми надаємо вже більше 10 років.

Клієнтам пропонуємо ряд переваг:

  • професійне, якісне обслуговування;
  • оптимальні терміни виконання замовлення;
  • індивідуальний підхід до кожного проекту;
  • сучасне обладнання для широкоформатного друку;
  • високоякісні матеріали;
  • контроль виконання робіт на всіх етапах виробництва.

Замовляйте необхідну послугу за контактними телефонами, вказаними на сайті, а також за адресою: м Київ, вул. Пухівська, 2а. З усіх додаткових питань звертайтеся до консультантів компанії.

Ми із задоволенням розглянемо всі ваші пропозиції і втілимо рекламні ідеї в життя!

Залишити коментар