• 0

Зовнішня реклама магазину

Зовнішня реклама магазину: 5+ способів заявити про себе

Як рекламувати магазин, щоб про вас говорили

Як рекламувати магазин? Мабуть, найбільш актуальне питання для власників бізнесу, які хочуть зробити свій бренд упізнаваним, привернути увагу потенційних клієнтів, збільшити обсяги продажів. Кращий спосіб налагодити комунікацію з покупцем, заявити про себе – створити яскраву, креативну зовнішню рекламу магазину.

зовнішня реклама магазину

Люди багато часу проводять за межами дому. Дорога на роботу, прогулянки, походи в торгові центри – невід’ємна частина життя кожної людини. Рекламні конструкції, розміщені в багатолюдних місцях, привертають увагу, формуючи інтерес і бажання дізнатися більше/купити/спробувати.

За даними компанії Signarama Toronto, 72% пішоходів, які побачили білборд магазину, зайдуть туди за покупкою по дорозі з роботи додому, 68% приймають рішення про покупку, коли помітили оголошення, перебуваючи в автомобілі, 38% спонтанно вирішують зайти за товаром по дорозі додому.

Ще одне дослідження говорить: 24% аудиторії, якій потрапила на очі зовнішня реклама магазину, зробить там покупку в той же день, 34% – протягом тижня, а 24% – через якийсь час.

На відміну від інших прийомів, які використовують у маркетингових цілях, зовнішня реклама магазину не потребує презентації. Щоб її побачили сотні/тисячі/мільйони людей, досить розмістити конструкцію в правильному місці. Аудиторія не контролює таке рекламне оголошення, не може вимкнути його, як відео- або радіорекламу. Це має позитивний ефект на розвиток бізнесу.

Рекламним оголошенням складно конкурувати із зовнішніми рекламоносіями середнього та великого формату, інформація на яких добре сприймається і з близької, і з далекої відстані. Підсвічування, гра кольорів, яскрава картинка, девіз привертають увагу споживачів.

Давайте розглянемо докладніше, яка зовнішня реклама магазину буде найбільш ефективною, як рекламувати магазин залежно від цілей, завдань і потреб бізнесу.

Виготовлення реклами для магазину: види рекламних носіїв

Сьогодні людину оточують сотні супермаркетів, гіпермаркетів, універсамів та інших маркетплейсів. Усі пропонують завітати до них і щось придбати. Але коли асортимент товарів суттєво не відрізняється, як людина вирішує, до якого магазину зайти? У такому випадку на вибір впливає перше враження. Зовнішня реклама магазину привертає до себе увагу і може або зацікавити, або відштовхнути потенційного клієнта з перших секунд.

Яка реклама нового магазину буде найефективнішою?

  • Банери. Один з найпопулярніших носіїв великого формату. Використовується для презентації різної продукції від квітів і одягу до дорогих ювелірних прикрас, автівок. Конструкції розміщують на магістральних щитах, стінах будівель. Виготовлення реклами для магазину такого типу не буде бюджетним варіантом. Для її створення використовують технологію широкоформатного друку великого формату: зображення наносять спеціальними фарбами, які не піддаються впливові зовнішніх факторів.
  • Лайтбокс. Світловий короб, який привертає увагу легким підсвічуванням вдень ​​і яскравими вогнями в нічний час. Лайтбокси успішно встановлюють на фасадах, зупинках громадського транспорту, по місту в місцях інтенсивного потоку людей. Світлові конструкції відносяться до дорогої реклами. Друк наноситься на світловідбиваючу плівку, розміщену в короб, далі встановлюють світлодіодне підсвічування. Результат буде помітний одразу після встановлення конструкції.
  • Дахові конструкції дозволяють відійти від стандартів, запам’ятатися креативною нешаблонною зовнішньою рекламою магазину. Найчастіше використовуються з метою створення іміджу, адже містять логотип і назву бренду або компанії. Більш яскравою конструкцію зробить підсвічування.

Зовнішня реклама магазину: бюджетні, але не менш ефективні варіанти

Світ реклами пропонує невеликим магазинам не менший вибір рекламоносіїв, які дозволяють ефективно впливати на аудиторію.

Зовнішня реклама магазину представлена:

  • Ростовими фігурами. Переносний щит у вигляді фігурного плаката із зображенням сподобається і дітям, і дорослим. Ваш продукт прорекламує відомий герой фільму, актор або вигаданий персонаж. Спеціальні отвори для голови, рук викликають у перехожих бажання підійти і сфотографуватися, тому зовнішня реклама магазину і рекламний меседж точно будуть поміченими.
  • Вивісками. Один із найпопулярніших видів зовнішньої реклами відкриття магазину або давно діючої мережі. Завдяки вивісці людина може зрозуміти, де саме знаходиться магазин, які товари представлені в асортименті. Вивіска повинна мати цікавий дизайн, який зробить її більш яскравою і помітною на тлі іншої реклами.
  • Штендерами. Переносні конструкції невеликого розміру. Їх встановлюють на вулиці поблизу універмагу, супермаркету. Найчастіше використовують для інформування покупців про новинки в асортименті.
  • Рекламними розтяжками. Допомагають у рекламі відкриття магазину, а також під час проведення короткострокових акцій, розпродажів.

Залежно від ваших вимог, цілей, бюджету фахівці рекламно-виробничих компаній підберуть найоптимальніший варіант рекламної конструкції, яка стане не тільки окрасою магазину, але і послужить ефективним засобом залучення клієнтів. Читайте більше про виготовлення реклами для магазину, оформлення вітрин, правила розміщення зовнішньої реклами в новинному блозі AMS Print. Слідкуйте за актуальними новинами та створюємо креативні ідеї, як рекламувати магазин, разом!

Оставить комментарий