• 2

Технологія широкоформатного друку

Технологія широкоформатного друку: рекламні матеріали, фарби та інші деталі виробництва

Широкоформатний друк – реклама для успішного бізнесу

Практично на кожному кроці людину оточують різноманітні рекламні конструкції. Вивіски, білборди, розтяжки, лайтбокси розміщені по всьому місту. Не дивно, що проходячи повз них, дуже мало людей дійсно звертають увагу на інформацію, яка міститься на рекламоносії. Зацікавити перехожого допоможе лише якісна, креативна реклама. Одним з головних інструментів для проведення рекламної кампанії в малому і середньому бізнесі залишається широкоформатний друк.

Друкована рекламна продукція користується більшим попитом, ніж інші види реклами, наприклад в газетах або на радіо. Ніяких зайвих деталей, які відволікають від основного меседжу, яскрава графіка, нестандартні форми – все це чудово сприймається на підсвідомому рівні і стимулює людину здійснити цільову дію. Розглянемо, в чому полягає технологія широкоформатного друку, які рекламні матеріали, фарби краще використовувати для створення реклами.технологія широкоформатного друку

Матеріали для реклами: папір, тканина та інші рекламні матеріали

Технології широкоформатного друку стрімко розвиваються. Покращується якість, дизайн, графіка, з’являються нові матеріали для виготовлення реклами. Друк широкого формату успішно виконується на різних носіях. Розглянемо основні рекламні матеріали.

Папір для широкоформатного друку

Найкраще використовувати, якщо рекламний виріб буде розміщуватися всередині приміщення. Матеріал для друку реклами стійкий до впливу зовнішніх факторів. Переваги: можна розмістити велику кількість інформації, яка детально представить рекламований продукт. Використовується для друку плакатів, постерів.

Фотопапір

Використовується для декорування будинків, оформлення інтер’єру офісів, вітрин магазинів. Детально передає елементи на полотні, відтінки не втрачають своєї яскравості. Матеріал для реклами має спеціальне покриття, яке дозволяє отримати повнокольорове зображення.

Плівка, перфоплівка

Використовується для оформлення вивісок, вітрин, штендерів, меблів тощо. Рекламні матеріали практичні і надійні, дозволяють передати повний спектр кольорів.

рекламні матеріали

Пластик

Матеріал для реклами підходить як для оформлення інтер’єру, так і для зовнішньої реклами. Відрізняється міцністю, гнучкістю, еластичністю, стійкістю до деформацій. Розрахований на тривалий термін служби.

Акрил

Довговічний і міцний носій, стійкий до ультрафіолету, перепадів температур. Рівномірно пропускає світло, дозволяє отримати яскраве, детальне зображення. Використовується для виробництва лайтбоксів, беклайт.

Полотно

Складається з тканої основи та спеціального покриття, яке використовується для того, щоб фарба не вигорала, не піддавалася впливу вологи. На полотні часто відтворюють репродукції картин, які використовуються для оформлення інтер’єру.

Вініл

Якщо рекламний носій необхідно розмістити на твердій поверхні, то краще за все використовувати даний матеріал для реклами. Особливі технології виробництва дозволяють зробити зображення чітким і яскравим як при денному світлі, так і штучному освітленні.

Обираючи матеріал для широкоформатного друку, слід орієнтуватися на місце розміщення рекламної конструкції, її призначення, умови, в яких вона буде експонуватися.

Рекламні матеріали та якісна фарба – основа довговічної реклами

Рекламні матеріали – не єдине, на що варто звернути увагу замовляючи створення реклами. Варто приділити час вибору фарби. Адже від якості чорнила залежить насиченість, колір, реалістичність зображення. Найчастіше використовуються наступні типи фарб:

  • Водорозчинні – точно передають відтінки, дозволяють друкувати зображення високої роздільної здатності. Екологічні, не виділяють токсичних речовин. Підходять для друку на фотопапері, папері.
  • Сольвентні – стійкі до зовнішніх впливів, не потребують додаткового покриття для захисту зображення від впливу зовнішніх факторів. Можна наносити на будь-який матеріал для реклами.
  • Низькосольвентні – стійкі, але фарбу необхідно покривати захисним шаром.
  • Екосольвентні – містять незначну кількість розчинників. Не піддаються впливу вологи, не вигорають на сонці.
  • УФ-чорнила – наносяться за допомогою ультрафіолетового випромінювання. Використовуються не тільки для друку зображення на папері, тканині, плівці. Відмінно наносяться на метал, пластик та інші рекламні матеріали.

Високоякісні рекламні матеріали – перевага від AMS Print

Зробити рекламу креативною, яскравою, довговічною допоможуть фахівці рекламно-виробничої компанії АМС Принт. Наша продукція відрізняється нестандартністю, оригінальним оформленням, якістю. Дизайнери індивідуально підходять до кожного проекту, втілюючи в життя креативні ідеї та побажання замовників. Головний принцип роботи компанії – друк і рекламні матеріали високої якості.

Оформити замовлення можна за телефонами, вказаними на сайті, або за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 2А. Зв’яжіться з нами і ваша реклама не залишиться непоміченою!

2 коментарі

admin

12.04.2017 at 10:07 am

Спасибо за комментарий!

AMS Print

13.06.2017 at 11:39 am

Рекомендуем ознакомиться с услугами по широкоформатной печати на страницах нашего каталога: https://ams.net.ua/catalog/shirokoformatnaya-pechat/

Оставить комментарий