• 2

Широкоформатний друк для зовнішньої реклами

Особливості реклами: види, формати, специфіка виготовлення

Ефективність реклами: як привернути увагу покупців

Зовнішня реклама – це рекламоносії, які розміщуються за межами приміщення. Сьогодні міські вулиці важко уявити без світлових вивісок, яскравих білбордів, банерів, які привертають увагу оригінальним дизайном.

ефективність реклами

Реклама на вулиці вважається однією з найбільш ефективних засобів просування товарів або послуг. По-перше, ефективність реклами викликана охопленням великої аудиторії, адже конструкції постійно знаходяться на очах у тисячі людей. Це відмінний спосіб заявити про себе і привернути увагу потенційних клієнтів. По-друге, розміщення зовнішньої реклами не обмежується якимись рамками – фасади, дахи будівель, територія уздовж автомобільних доріг, тротуарів. Головне, підібрати оптимальне місце, де конструкцію побачить якомога більше людей.

Основні види зовнішньої реклами: переваги та недоліки

Залежно від функціонального призначення види зовнішньої реклами можна поділити на такі групи:

  • медіа-носії – надають інформацію про рекламований товар, послугу;
  • іміджеві види реклам – містять елементи фірмового дизайну певного бренда;
  • покажчики – допомагають визначити місце розташування рекламованого об’єкта.

За способом установки можна виділити такі види реклами:

  • дахові конструкції – встановлюються на даху будівель;
  • фасадні вивіски – розміщуються на фасадах кафе, ресторанів, магазинів та інших закладів;
  • мобільні конструкції – можуть бути виставлені в будь-якому місці, їх легко переносити, змінюючи локацію для трансляції реклами.

Зовнішня реклама – види та популярні формати

Обираючи види зовнішньої реклами, необхідно звернути увагу і на формат конструкції. Адже від цього буде залежати висота і довжина зображення. Найпопулярнішим вважається білборд – щит розміром 6×3 м. Розміщується поблизу проїжджої частини, щоб конструкцію могли побачити і автомобілісти, і пішоходи.

види зовнішньої реклами

Також рекламодавці віддають перевагу таким форматам:

  • суперборди (3×12, 4×12) – встановлюються на автомагістралях з інтенсивним рухом;
  • сітіборди (3,7×2,7) – двосторонні щити зі скроллерним дисплеєм;
  • пілари (1,4×3) – тригранні носії з внутрішньою підсвіткою;
  • троли (1×12) – розтяжки, які розміщуються над проїжджою частиною;
  • суперсайти (5х12, 5х15) – носії із зовнішнім освітленням, розташовуються в основному на автомагістралях.

Переваги широкоформатного друку для зовнішньої реклами: ключові особливості

Зовнішня реклама приверне увагу перехожих, якщо матиме повнокольорове зображення, яскравий, оригінальний дизайн. Це допоможе зробити широкоформатний друк реклами. Таким способом ви можете оформити вивіски, банери, виставкові стенди, точки продажу.

Якість друку має важливе значення для ефективності реклами. Тому для її виготовлення використовують тільки стійкі фарби, які не будуть піддаватися впливу сонячних променів, вітру, дощу, снігу.

Замовляйте різноманітні види зовнішньої реклами від AMS Print

АМС Принт уже більше десяти років надає послуги широкоформатного друку, виготовляє рекламні конструкції та оформляє точки продажу. Власна виробнича база дозволяє створити рекламні конструкції, виходячи з побажань клієнта і орієнтуючись на особливості реклами обраного формату.

Обрати види зовнішньої реклами та замовити послугу просто. Зверніться до наших консультантів за контактними телефонами, вказаними на сайті, або за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 2а. Переконайтеся в ефективності реклами вже зараз!

2 коментарів

Татьяна

26.07.2017 at 4:14 pm

Интересная информацию о конструкциях. Скажите, где я могу узнать прайс на услуги и цены на изготовления конструкций?

    Alex Kondrat

    26.07.2017 at 4:24 pm

    Спасибо за ваш комментарий! Ознакомится с ценами Вы можете в разделе “Прайс”: https://ams.net.ua/prays/ или на странице выбранной Вами услуги.

Залишити коментар