• 0

Секрети оформлення вітрин магазинів: одягу, дитячих, продуктових, ювелірних

Креативне і яскраве оформлення вітрин продуктового магазину, одягу та інших

Як оформити вітрину магазину: секрети оформлення market-place

Сьогодні фасади і вітрини стали окрасою вулиць. Дизайн вітрини магазину настільки різноманітний, що іноді створює цілі сюжетні серії, привертаючи увагу перехожих.

Вітрина – це обличчя і реклама, які дозволяють виділити market-place, дають людині поштовх для покупки. Грамотно продуманий дизайн вітрини магазину одягу, дитячого, квіткового, продуктового створює перше емоційне враження і допомагає перетворити людей із просто перехожих у відвідувачів, а згодом – у постійних покупців. Крім того, дозволяє ознайомитися з ціновими пропозиціями, новими колекціями, акціями.

як оформити вітрину магазину

Використання вітрини як рекламного майданчика – це вигідний вклад у бізнес. Така реклама найкраще подає інформацію про послуги, сезонні розпродажі, знижки. Вона може бути декількох видів:

  • товарна – презентує і описує товар, новинки, родзинки асортименту;
  • сюжетна – фото композиції наочно демонструють спрямованість діяльності закладу;
  • інформаційна – створюється спеціально для проведення акцій, розпродажу.

До розробки дизайн-проекту майбутньої експозиції варто підходити скрупульозно, використовуючи комплекс перевірених рішень для різних типів торгових приміщень.

Як оформити вітрину магазину одягу та косметики – фото оригінальних робіт

Одним з найбільш цікавих вважається оформлення вітрини магазину одягу. Воно може бути двох типів:

  • націлене на створення іміджу бренду і залучення більшої кількості споживачів – для оформлення найчастіше використовуються плівка Оракал і магнітний вініл із підсвічуванням зображення;
  • орієнтоване на залучення уваги цільової аудиторії до конкретного товару, інформування про знижки – широкоформатний фотодрук наноситися на плівку або Oracal економ-серії.

Як оформити вітрину магазину косметики? Дизайн повинен бути зразком фірмового стилю і формувати позитивний імідж про компанії.

Оформлення вітрин продуктового магазину: ключові особливості

Найбільш поширеним є товарне оформлення вітрин продуктового магазину. Як правило, на скло наносять зображення продуктів. Для цього використовується перфоплівка One Way Vision. Вона демонструє картинку, нанесену із зовнішньої сторони, і добре зберігає видимість крізь обклеєні вікна завдяки маленьким отворам.

Акційні оголошення – відсотковий рівень знижок на продукти – можна нанести на скло, використавши самоклеючу плівку.

оформлення вітрин продуктового магазину

Як правильно оформити вітрину магазину квіткового, ювелірного, дитячого

Оформлення вітрини дитячого магазину, квіткового, ювелірних прикрас в основному орієнтовано на створення сюжетної реклами. Для залучення покупців до торгового залу з товарами для дітей можна продумати цілу історію з персонажами з мультфільмів, казок і зобразити її на плакаті, фотопапері, які будуть експонуватися.

Оформлення вітрин магазину квітів повинно підкреслити квіткову красу. Тому дизайн повинен бути ненав’язливим і залишати великий простір вікна відкритим.

Для прикраси ювелірних точок продажу найчастіше використовуються пластик, Оракал, вініл, світлодіодне освітлення. Це допомагає виділити елементи, на які споживач повинен звернути увагу.

Як правильно оформити вітрину магазину: реалізуйте ідеї з АМС Принт

Дизайнери рекламно-виробничої компанії AMS Print розроблять дизайн вітрини дитячого магазину, торгового центру, оформлять фасад будівлі, щоб підвищити впізнаваність вашого бренду, привернути увагу споживачів і збільшити продажі. Креативні слогани, нестандартні картинки – все, чого бажають сучасні покупці. І наші фахівці допоможуть втілити ваші ідеї в життя. Ознайомитися з фото наших робіт можна в розділі “Портфоліо“.

Якщо у вас вже є ідеї, як правильно оформити вітрину магазину, – зробіть замовлення, зв’язавшись із нашими менеджерами за контактними телефонами, вказаними на сайті, або за адресою: Київ, вул. Пухівська, 2А. Ви отримаєте професійний підхід і контроль якості на кожному етапі виробництва. Десятирічний досвід роботи компанії на ринку – гарантія високої якості і професійного підходу до роботи.

Залишити коментар