• 0

Що таке інтер’єрний друк

Інтер’єрна реклама: 5+ переваг і специфіка інтер’єрного друку

Що таке інтер’єрний друк? Сфера використання

Інтер’єрний друк – це нанесення зображень на різноманітні матеріали з метою їх подальшого розміщення всередині приміщень в якості реклами або елемента декору.

Сьогодні привернути увагу споживачів до рекламованої продукції або послуги можна тільки за допомогою яскравої, креативної рекламної кампанії. Тому підприємці почали відмовлятися від розміщення в приміщеннях лише постерів та афіш, віддавши перевагу більш сучасному оформленню рекламних оголошень. Інтер’єрна реклама може бути як елементом декорування приміщення, так і бізнес-ідеєю, яка стане візитною карткою фірми для потенційних клієнтів. Її головне завдання – ефективно інформувати оточуючих про послугу, бренд або товар.

що таке інтер'єрний друк

Широкоформатний друк в інтер’єрі застосовується для:

  • оформлення торгових точок, вітрин магазинів, виставок, експозицій, презентаційних заходів;
  • виготовлення переносних стендів, світлових коробів, лайтбоксів, реклами на міському транспорті;
  • тематичного декорування інтер’єру.

Основні переваги друку в інтер’єрі

Ми вже розглянули, що таке інтер’єрний друк, перейдемо до її основних переваг. Серед головних достоїнств цього рекламного рішення варто обов’язково назвати:

  1. Картинку високої якості. В оформленні інтер’єру кольору і чіткість зображення в десятки разів перевищують якість графіки зовнішньої реклами.
  2. Чорнило. Вони не мають неприємного запаху, екологічні, не виділяють токсичних речовин, легко наносяться на будь-які поверхні, забезпечують точні переходи, насичену колірну гамму.
  3. Можливість індивідуально підібрати формат, створити форму конструкції.
  4. Довговічність. Зображення не вигорає на світлі, не тьмяніє, не піддається впливу інших факторів.
  5. Можливість створювати фактурність (рельєфність) малюнка.
  6. Величезний вибір матеріалів. Наносити зображення можна на різні носії. Про них ми і поговоримо далі.

interyerna-reklama

 

Інтер’єрний друк: огляд матеріалів для реклами

Залежно від місця розміщення, терміну служби вибирають відповідні матеріали для інтер’єрного друку. Розглянемо детальніше в чому їх особливості, щоб обрати оптимальний носій для реалізації поставлених цілей рекламної кампанії.

Популярні матеріали для інтер’єрного друку

  • Банерна тканина – застосовується для виготовлення стендів, перегородок, прапорів. Найчастіше використовується під час проведення тривалої рекламної кампанії. За основу можуть брати тканини Frontlit, Blackout, полотно Backlit.
  • Плівка – з цього матеріалу створюють інформаційні таблички, покажчики, стенди, вивіски. Також широко використовується для декорування приміщень, точок продажу.
  • Папір – популярний матеріал для друку плакатів, постерів, афіш. Основною перевагою є висока інформативність, адже людина дивиться на такого роду рекламу з близької відстані.
  • Фотопапір – застосовується для декорування будинків, офісів, магазинів. Із високою фотографічною точністю передає всі деталі, відтінки зображення.
  • Полотно – носій для виробництва модульних картин.
  • Пластик – матеріал для банерів, плакатів, лайтбоксів. Відрізняється підвищеною міцністю, вогнестійкістю, стійкістю до деформації.

Інтер’єрний друк реклами: замовляйте в АМС Принт

Якщо вам необхідна якісна інтер’єрна реклама, звертайтеся до рекламно-виробничої компанії AMS Print. Широкоформатний друк, оформлення точок продажу, виготовлення рекламних конструкцій – усі ці послуги ми надаємо вже понад 10 років по всій Україні.

Клієнтам пропонуємо ряд переваг:

  • професійне, якісне обслуговування;
  • оптимальні терміни виконання замовлення;
  • індивідуальний підхід до кожного проекту;
  • сучасне обладнання для широкоформатного друку;
  • високоякісні матеріали;
  • контроль виконання робіт на всіх етапах виробництва.

Замовляйте необхідну послугу за контактними телефонами, вказаними на сайті, а також за адресою: м Київ, вул. Пухівська, 2а. Ми розглянемо всі ваші пропозиції і втілимо рекламні ідеї в життя!

Залишити коментар