• 0

Друк з ламінуванням

Друк з ламінуванням: 5 причин зробити ламінування рекламного виробу

Друк і ламінація: ефективна обробка реклами

Очікується випуск нової продукції. Ви довго обмірковували рекламну кампанію, для залучення нових клієнтів замовили виробництво плакатів, виготовлення виставкових стендів. Але через кілька тижнів зображення втратило яскравість, кольори зблякли, інформація не сприймається. Знайома ситуація? Реклама, особливо зовнішня, піддається впливу різних чинників, які не завжди сприятливо впливають на її зовнішній вигляд. Щоб цього уникнути, ще на етапі виробництва потрібно виконати ряд робіт, які дозволяють продовжити термін служби рекламної продукції. Одне з ефективних рішень – ламінація готового друкованого виробу плівкою.

Ламінування в сфері реклами – нанесення прозорої плівки на поліграфічну продукцію.

друк і ламінація

Ламінована плівка, яка використовується для покриття зображення, стає все більш популярною. Із чим це пов’язано?

  • Друк і ламінація захищають рекламу від впливу зовнішніх факторів – пилу, вологи, механічних пошкоджень, несприятливих погодних умов.
  • Ламінована плівка продовжує термін експлуатації поліграфії.
  • Ламінування дозволяє без труднощів очистити готовий виріб від забруднень.
  • Друк з ламінуванням робить картинку більш барвистою, насиченою.
  • Ламінація використовується не тільки для паперу, картону, а й пластику, металу, скла.

Ламінування проводиться на спеціальному обладнанні.

Ламінувати можна двома способами:

  • гаряче ламінування – проходить під впливом високих температур і тиску. Готова друкована продукція обертається захисної прозорою плівкою і піддається під гарячі вали. Температура при обробці доходить до 150 градусів. Ламінувати відразу після друку зображення не рекомендується. Використовується такий спосіб ламінації переважно для документів, малоформатної поліграфії;
  • холодне ламінування – плівка фіксується лише під тиском без нагріваючих процесів. Застосовується для широкоформатної реклами. Наносити матеріал можна відразу після друку.

Матове ламінування плівки VS глянсове ламінування: який матеріал вибрати

Ми вже говорили про різновиди плівок, але з усього різноманіття, для ламінування застосовується глянсова плівка або матова ламінація плівки.

глянсове або матове ламінування

У чому особливість кожного з матеріалів і який краще вибрати? Усе залежить від місця розміщення і завдань реклами.

  • Глянсове ламінування Київ обирає для конструкцій, які не будуть розміщуватися в близькості з аудиторією. Адже глянець сприяє появі світлових відблисків, які не дозволяють чітко сприймати дрібні деталі, текст. Ключова перевага – відмінно передає колір і яскравість картинки.
  • Матове ламінування затребуване для виготовлення дорогої продукції. Матове покриття виглядає респектабельно і презентабельно. Крім того, виключає появу відблисків на зображенні. Інформація легко сприймається як з близької, так і далекої відстані.

Матова, глянцева ламінація плівки – Київ радує якісною рекламою

Привертає увагу і зацікавлює тільки якісна реклама. Ламінування вимагає майстерності і акуратності. Адже невеликі смітинки, повітряні бульбашки можуть зіпсувати весь результат. Тому друк з ламінуванням повинен виконуватися компаніями, які знають усі тонкощі робочих процесів. Зверніть увагу, ламінування не є самостійною послугою, а йде додатково до друку на плівці або папері.

Рекламно-виробнича компанія АМС Принт пропонує широкий спектр послуг із виготовлення рекламних конструкцій. Наші фахівці виконають ламінування і друк реклами або інше замовлення швидко і відповідально. Адже результат лежить на наших плечах. Слідкуйте за корисними новинами в блозі AMS Print, будьте в курсі останніх тенденцій у сфері виробництва реклами!

Залишити коментар